Växjö

Blev inte så mkt jag handlade  , men lite fick jag med mej hem ! :)
Jag tyckte det var underbart roligt med clara o matilda i växjö , dom får mej alltid att garva som en gris ! :D
vi fick stå i kö i en halvtimme på att få prova kläder okså -.-
jobbigtjobbigt.
har really ont i mina fötter !



Iaf , Jag köpte :





Tight jeans på bikbok , för 199 kr.




"linne" kommer fan inte ihåg vad det heter x)
Köpte det iaf på HM för 149 kr



Kajal pennväsare och parfym från HM
pennväsare=19.90kr
Parfym=39.90 (jävligt billigt , luktade faktiskt gott !)



Och självklart Godis för 30 sp från hemmakväll ! :)

Det var allt :)
Ikväll ska jag åka med min kära pappa o mina systrar på Demo i Braås ! kommer nog inga biler , men berättar om det senare :)

Puuuuuuuusss

/Emelie


Kommentarer
Postat av: Jennifer

ser inte vad du har skrivit i din kommentar :o

2009-12-28 @ 19:51:57
URL: http://jjenniferks.blogg.se/
Postat av: jennifer

tack sötnos! va snäll du är :)

2009-12-28 @ 22:25:06
URL: http://jjenniferks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test