Vaken 0.o

släppt ut hästarna nyss . puhh , gillar inte när jag måste det . jag e så himla morgontrött!-.-
Men det gick iaf bra pappsen hjälpte mej .
nu sitter jag här o har vääääääldigt tråkigt .
Underhålla ? :]
Ska nog kolla igenom någras bloggar , försöka hitta lite tävlingar m.m !
måste ju komma nagonstans med bl9oggen ! . sen imon tänkte jag ta lite nya bilder på mej själv o fixa en ny header ! även fast dom inte är så bra . har ju bara gimp att redigera med o jag e lite trägfattad ! :]
Senare idag , vet jag inte vad jag ska göra ärligt talat . rida går ju inte . så ska nog mest sitta hemma 9o lata mej ! :]
Men jaa , vad säger ni ?  ,  vad ska man hitta på på nyår ! ;D
Visst vi ska få hem besök så kasnke bara blir till o sitta hemma med dom o bara ta det lugnt detta året :]

Men nu vet ni vad ! , så ska jag göra annat , blandannat läsa Twilght bok ! :]

Fast vänta lite ! , jag ska nog ut o fotografera ! ni får se bilerna senare !


Puss frå mej !






Kommentarer
Postat av: [MICKESEGNA]

SV; okej, så trevligt :)!



allt bra med dej idag? :)

2009-12-30 @ 11:16:56
URL: http://mickesegna.blogg.se/
Postat av: [MICKESEGNA]

SV; japp, allt är så bra så :)!



Händer det något roligt idag? ;)

2009-12-30 @ 11:31:42
URL: http://mickesegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test