nära döden ? x]

Jaha , Demo o handla raketer till nyårsafton med pappa idag :]
Umm , kasnke inte var så kul , frös mest o ville in . Men Stora raketerna var jö coooola ! ;D

På hemvägen , vi nära döden elr ? x]
Körde inte så jätte fort men det var glashalt på vägen : pappa körde , jag satt i baksätet då såg jag plötligt nått stort och tjockt .S [trodde det var en häst först x]]
jag drog in andas så det hördes , men pappa märkte inget o älgen sprang precis brevid oss , sen efter ca 10 år , så bah : H shiiit , o så bromsade han , haha nästan så man kan skratta åt det , men känslan i magen var inte skön :[

Efter det stack vi till hästarna , gav dom natthö , o fixade allt åt min ponny :]
imon ska jag fktiskt rida honom , HiHi !

Nu sitter jag o tjabbar med en ful klasskamrat -.- så himla jobbig så det finns inte !-.-


Ha det bäst nu ,
Pouuuuuuuus





Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN

Ok! Med mig är det gött!



Haft en bra dag?

2009-12-28 @ 22:34:43
URL: http://fotograbben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test